Mina fans är Losers :3 ( Skämt Rubrik! xD)

Skoja Ba Me Rubriken Hade ingen Rubrik! :3
Joo kunde skriva The Sims 2... :3
MEN NEJ SKIT SAMMA! XD
Okaii Nu Vill ja säga att ni Frågar för mycke Om ja kan filma och göra en Film Nuh o_O
Men ville bara säga säg nt det så ofta.. För ja håller ju på med en video
och se kommer nån ba i Videon Marre kan du filma? HAHA :D
Har aldrig hänt men Bara kul och säga :33
Och ni kommenterar För mycke! T.T ( Nää skoja älskar Kommentarer ( På Yt för ja htr och Blogga
Men Ahja Alla vill att ja ska ha en blogg! xD )
Ok Kommer ni ihåg att ja skrev Mina Favo videos på Youtube?
Ja det har kommit nya! :3 Här är en The sims 2 Love Story Del 1 Del 2 Del 3
Ja Typ Grät! xD Men här kommer dom :3

Om ni går in på sista delen del 3
På Youtube så ser ni min Kommentar i Toppkommentarer ^^
Och ja Ja tyckte att del 2 och del 3 Va sorligast.. Ja men del 1 Grät ja inte så mycke
Det va ju Bara Att Kayla Flytta från sin bästis.. Inte så sorligt Då :p
Och ja Hoppas ni kan läsa på Engelska för att förstå! xD
Ok... Inlägget handlade mest om The Sims 2! xD
Har The Sims 3 Ska Få The Sims 2 Har haft förr men den försvann.. :( Ska önska till
Min Föddelsedag Så dom kan köpa de till Mäjj! ^^


Kommentarer
Postat av: Sanna626 :3

Bra videos! XD

Jag vet att du älskar The Sims 2 XD ^^

Anna sa typ de :P

2011-07-26 @ 00:03:13
URL: http://onlinesanna.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD

sv: nice, har också leva livet, dock är det inte där du blir kändis? o; det är drömjobb som kändissakerna kom till ;p

2011-07-26 @ 13:32:22
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0