Marre tröja :3

Haha man vill bara ha en sån tröja! :D

Kommentarer
Postat av: Sanna626/Lisa

haha okej? XDDDDDDD

här kommer ett till skämt :

Majalilen : Varför ska man inte gå till djungeln klockan 12 : 00??

Sanna626 : För att det är jordbävning där?

Majalilen : Nej!

Sanna626 : Då vet jag inte... xc

Majalilen : Okej ska jag säga?

Sanna626 : JA!!

Majalilen : För att elefanterna övar på att hoppa fallskärm då! garvar ihjäl mig!

Sanna626 : hahahahhahahahhahahahahhahahhaha!

Majalilen : Ska jag berätta ett till skämt?

Sanna626 : Ja!!! :D

Majalilen : Varför är krokodilerna så platta?

Sanna626 : För att dem alltid blir påkörda XD

Majalilen : Nej!

Sanna626 : Okej då vet jag inte! XD

Majalilen : Okej ska jag säga svaret?

Sanna626 : Japp! :P

Majalilen : För att dem går till djungeln klockan 12 : 00 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD garvar

Sanna626 : hahahahahahahahahhahahahah! XDDD



// sanna626 och majalilen! XD

2011-07-21 @ 14:58:52
URL: http://onlinesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0