Blandat

Haii Haii! ^^

Det e gp dag! Finally Finally ^^ Längtat till den dagen precis :)
Men synd att det är en dag! ;( Vill att det ska va varje fredag 3 Dagar ^^
Såå.. Ja passade på och göra Några Bilder som ja kan behöva i Framtiden :D
Jaja Jag mena kommer ni ihåg Anna och Mig tog kort till Panfu Galningarna?
Ja hade kvar min gamla gubbe.. Om ni ens minns dom dära Bilderna :S Har nt kvar dom! :(
Ska söka på google! xD Brb ( Öhh Google funkar nt -.-" Ska fixa det sen så kan ja visa bilderna)
Här är min Nya Bild som ja ska Ha..
e ja nt söt?! :D
Ja håret är bra i Profilen men nt i Verkligheten! Öhh xD
Här är en bild till som ja kan behöva i Bakgrunden! ^^
Ganska söwt :P
Och här är en liten Sneak Peak Gp speciall på min nya Musik Video! Double Talk! ^^
(Emily Osment)
LITEN Sneak Peak :P
Och feresten Ska bäretta lite om Min dag ;)
Idag har ja träffat min kompis hund Alltså min kompis är äldre en mig hon är 18
När ja va typ 8 så gick Ja på fritids och då jobba hon där ^^
Ok Hunden heter Tessi (Hur det nu stavas? xD) Hon kanske heter Tess dom vet nt riktigt
Den är JÄTTE SÖT! Den stirra så sött när ja va den enda som nt ätit upp Min Plopp glass Chload
i Våffla Hon stirra jätte sött Men Man får nt ge hundar Choklad dom kan Dö sa Amanda
Jag e ju inte riktigt en hund expert ;) Så tyvär gav henne nt lite glass Men som tur va..
SÅ GAV AMANDA LITE! ^^ Vanilj (a) Så ja alla levde lyckligt! xD Och sen åkte ja och Amanda 4 - Juling! ^^ Ja men 4 - Julingen hände först innan Hunden Så ni vet xD Iaf hon åker jättefort! :bigeyes:
Men det va kul! Fick ja hjälm Grr.. Men  det va kul när håret Fladra Bara
Wooohoo! :D
Ja ville åka 2 Gånger :P Jätte kul ni borde pröva nångong! :D
Och så gick vi och såg på Höns Amanda är rädd för höns hon Bara NEJ! DOM KAN BITAS! :D
Så jaja jag gick Iaf in ;) Så min dag har varit jätte bra :)
Ok Baii  9 - Sovare! :D Till er! :)
Ska nu borsta tänderna sätta på härliga Pyamasen och Kolla På Hannah Montana och andra
Saker För det är SOMMARLOV! :D För dom flesta ;)
Okaii Baii ha en Gosig Daa! ^^

Kraam och God Natt Zööwtasar! :)
//Marre <<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0